Vybavenie reklamácií

Spokojnosť zákazníkov je pre nás veľmi dôležitá, a preto sa každý deň snažíme vykonávať našu prácu čo najlepšie. Aj napriek našim úsiliam sa však môže stať, že sa objaví nejaká chyba. Buď však bez obáv, sme pripravení túto situáciu napraviť.

Pripravili sme postup, ako reklamáciu zrealizovať. S naším reklamačným poriadkom sa môžeš podrobnejšie oboznámiť na tomto linku: Reklamačný poriadok Izywood

Ak sa na našom produkte objaví chyba, prosím, bezodkladne nás kontaktuj a spravíme všetko pre to, aby sme problém odstránili a vybavili reklamáciu čo najrýchlejšie.

Kontaktuj nás

Ak ti prišiel produkt a zistíš na ňom vadu spôsobenú v procese výroby, prosím, obráť sa na nás čo najskôr. Môžeš nám poslať email alebo využiť kontaktný formulár na našej webovej stránke.

Uveď informácie o reklamovanom produkte

Poskytni nám podrobné informácie o reklamovanom produkte, vrátane názvu, čísla objednávky, dátumu nákupu a popisu vady, chyby alebo problému.

  1. Prilož prosím k správe doklad o nákupe, ktorý si od nás dostal emailom.
  2. V prípade vizuálnej chyby alebo poškodenia produktu nám poskytni fotografie, ktoré ilustrujú problém. Ak je možné, odporúčame zachytiť jasnú a detailnú snímku reklamovaného produktu.
  3. Prilož, prosím, vyplnený reklamačný formulár: Reklamačný formulár Izywood

Vybavenie reklamácie

Na základe poskytnutých informácií budeme analyzovať a posudzovať reklamáciu. Informujeme ťa o ďalšom postupe a možných riešeniach, ako je oprava alebo vrátenie peňazí za chybný produkt.

Vrátenie tovaru

V prípade, že ti tovar nesadol a chceš ho vrátiť, prosím, bezodkladne nás kontaktuj a ozveme sa ti s ďalším postupom. Podrobnejšie informácie o odstúpení od kúpnej zmluvy sa dozvieš v našich Obchodných podmienkach

Proces vrátenia

  • Na vrátenie tovaru máš u nás 30 dní od momentu prevzatia zásielky.
  • Kontaktuj nás cez email alebo formulár na stránke a prilož, prosím, doklad o nákupe.
  • Nepoškodený tovar, dôkladne zabalený do originálneho balenia, nám pošli na našu adresu uvedenú v emaile k objednávke.
  • Peniaze za produkt a pôvodnú dopravu ti vrátime na účet, z ktorého sa uskutočnila platba za tovar, do 14 dní od momentu obdržania tovaru.

Bohužiaľ, vrátenie personalizovaného produktu nie je pre jeho jedinečnosť možné

Každý iný produkt, ktorý nebol vyrobený na mieru a neobsahuje personalizáciu, nám môžeš vrátiť.